Szkody
rzeczowe
Pomożemy Ci w uzyskaniu najwyższego świadczenia od ubezpieczyciela.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dochodzeniu roszczeń odszkodowawczych. Klient nie wnosi żadnych opłat wstępnych. Honorarium pobieramy po zakończeniu likwidacji szkody.
Odkup szkody komunikacyjnej z OC sprawcy
krok po kroku:
- przesyłasz nam kalkulacje szkody (kosztorys ubezpieczyciela) - jeśli jej nie posiadasz to pomożemy Ci ją uzyskać jeszcze tego samego dnia, wystarczy jeden telefon
- przedstawiamy kwotową propozycję dopłaty do szkody
- kompletujemy pozostałe dokumenty i sporządzamy umowę cesji wierzytelności
- pieniądze wypłacamy w przeciągu dwóch dni od potwierdzenia istnienia szkody przez TU
Dopłatę do odszkodowania możesz otrzymać :
- jeśli decyzja przesłana z ubezpieczalni jest nie starsza niż 3 lata
- nie została zawarta ugoda z zakładem ubezpieczeń
- nie ma znaczenia czy jesteś w dalszym ciągu w posiadaniu auta, czy może zostało już sprzedane, mogło również zostać już naprawione. Dopłata do odszkodowania wciąż Ci się należy.
Na każdym etapie możesz się wycofać nie narażając się na jakiekolwiek koszty.
Co gdy na dzień szkody pojazd był objęty
leasingiem lub był przedmiotem kredytu?
- W takiej sytuacji musicie Państwo uzyskać przed podpisaniem umowy cesję wierzytelności od banku lub leasingodawcy na Państwa rzecz. Należy przy tym pamiętać, że standardowe pełnomocnictwo wydawane przez w/w podmioty do wypłaty odszkodowania na Państwa konto jest niewystarczające.
Odsprzedanie nam szkody:
- nie ma wpływu na zniżki jakie posiadasz na polisie OC i AC
- nie zmienia warunków przedłużenia Twojego ubezpieczenia
- nie jesteś przez nas angażowany w proces sądowy
- kwota odszkodowania jaką otrzymałeś od ubezpieczyciela także pozostaje Twoja
Proponujemy kompleksową obsługę
Jako pierwsza z firm odszkodowawczych świadczymy usługi Concierge dla branży transportowej.
- Porady/Współpraca mają charakter osobisty, dlatego zachęcamy do zasięgnięcia indywidualnych informacji na temat możliwych rozwiązań wspomagających Państwa bezpieczeństwo oraz komfort.
- Proponujemy kompleksową obsługę, od analizy poprawności wypłaty odszkodowania, do podstawienia pojazdu zastępczego. Wiemy, że w Państwa branży liczy się czas, każdy dzień przestoju pojazdu generuje wymierne straty - te pieniądze również możemy dla Państwa odzyskać.
- W chwili obecnej nasi rzeczoznawcy mogą skalkulować szkody na wszystkich ciągnikach siodłowych oraz busach, przeanalizujemy również szkody na następujących naczepach: Lambert, Krone, Kogel, Schmitz Cargobull, Schwarzmuller, Wielton, Bodex, Zasław, Gniotpol Kassbohrer, Chereau, Fruehauf, BERGER ecotrail.
- Inna jest metodologia kosztorysowania ciągników siodłowych, a inna w przypadku naczep. Do sprawdzenia poprawności wyliczeń szkody na ciągniku siodłowym wystarczy nam jedynie kosztorys sporządzony przez TU, aby zweryfikować szkodę na naczepie konieczne będzie również dosłanie zdjęć uszkodzeń.
Bezpłatna weryfikacja szkody całkowitej
Analiza zasadności wyliczenia przez TU wysokości szkody metodą różnicową, czyli zaliczenia szkody jako tzw. szkody całkowitej
Chcesz sprawdzić czy TU prawidłowo zaliczyło Twoją szkodę jako tzw. szkodę całkowitą i czy prawidłowo wyliczyło odszkodowanie metodą różnicową ?
Bezpłatna weryfikacja szkody całkowitej
Przez szkodę całkowitą rozumie się uszkodzenie pojazdu w takim stopniu, że przewidywany koszt naprawy przekracza wartość rynkową pojazdu sprzed powstania szkody.
Ubezpieczyciele często wyceniają szkody w taki sposób aby doprowadzić do szkody całkowitej. Z punktu widzenia właściciela pojazdu nie jest to sytuacja opłacalna.
Często TU dopuszczają się nadużyć poprzez:
- zaniżenie wartości pojazdu sprzed szkody,
- zawyżenie kosztów naprawy pojazdu,
- zawyżenie wartości uszkodzonego pojazdu po szkodzie.
Przykład
Pan X jest właścicielem pojazdu o rzeczywistej wartości przed szkodą równej 10.000 zł.
Co robią TU aby w rzeczywistości szkodę częściową, nierzetelnie zakwalifikować jako szkodę całkowitą ?
- Ustalają wartość naprawy na kwotę wyższą aniżeli 10.000 (przyjmując zawyżone stawki roboczogodzin oraz uwzględniając przy naprawie zbyt dużą ilość części oryginalnych)
- Zaniżają wartość pojazdu przed szkodą np. na kwotę 9.000 (uwzględniając niezasadne potrącenia, nie uwzględniając dodatkowego wyposażenia auta, nie uwzględniając poniżej normatywnego przebiegu auta, itp.).
zaniżają wartość pojazdu przed szkodą np. na kwotę 9.000 (uwzględniając niezasadne potrącenia, nie uwzględniając dodatkowego wyposażenia auta, nie uwzględniając poniżej normatywnego przebiegu auta, itp.).
- zawyżenie wartości pojazdu po szkodzie - tzw. wraku.
Przykład
Pan X jest właścicielem pojazdu o rzeczywistej wartości przed szkodą równej 10.000 zł.
Co robią TU aby w rzeczywistości szkodę częściową, nierzetelnie zakwalifikować jako szkodę całkowitą ?
- Wartość naprawy przewyższyła 10.000 zł
- Prawidłowa wartość tzw. wraku wynosi 2000 zł.
wtedy wysokość odszkodowania powinna wynosić: 10.000 - 2.000 = 8.000 zł
Tu zawyża wartość wraku do np. 5.000 zł, wtedy wysokość odszkodowania wyniesie niesłusznie: 10.000 - 5.000 = 5.000 zł
Gdy wydaje Ci się, że w Twoim przypadku doszło do któregoś z powyższych nadużyć to przekaż nam dokumenty do weryfikacji.
Będziemy potrzebowali:
Pan X jest właścicielem pojazdu o rzeczywistej wartości przed szkodą równej 10.000 zł.
Co robią TU aby w rzeczywistości szkodę częściową, nierzetelnie zakwalifikować jako szkodę całkowitą ?
- decyzję o wysokości odszkodowania,
- wycenę pojazdu przed szkodą,
- kalkulację naprawy.
jeśli nie posiadasz w/w dokumentów to pomożemy Ci je uzyskać prawdopodobnie jeszcze tego samego dnia, wystarczy jeden telefon.
Szybki kontakt
68 452 22 16
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00