Tak jak i w poprzednich artykułach z tej serii, podajemy informacje potrzebne do zgłoszenia szkody w poszczególnych towarzystwach ubezpieczeniowych. Numery telefonów, adresy email i pocztowe oraz linki do formularzy zgłoszeniowych oraz wytyczne co do poszczególnych dokumentów.
Jeśli chcesz przeczytać więcej na temat jak postępować w momencie zaraz po wypadku. Czy też potrzebujesz wiedzieć jak przygotować orzeczenie ze zdarzenia zaraz po nim. Jakie służby, kiedy i kogo, w jakim wypadku powiadomić. Przeczytaj nasz poprzedni artykułu .
Także tutaj linki do naszych poprzednich artykułów z serii:
Concordia, Generali, You Can Drive
Spis Treści
Po pierwsze przygotuj:
Aby poszło ci szybko i sprawnie, polecamy wybrać opcje formularza online.
W ten sposób wysyłasz swoje zgłoszenie bezpośrednio do osób, które są odpowiedzialne za proces likwidacji szkody.
To nie oznacza, że nie możesz do InterRisk zadzwonić czy też wysłać fizycznego formularza zgłoszenia. Możesz, ale w tych wypadkach musisz przygotować się na trochę dłuższy czas oczekiwania na likwidacje, z czysto technicznych powodów.
Formularz online:
Ten link zaprowadzi cię do strony internetowej InterRisk, na której będziesz mógł zgłosić szkodę. Wybierz opcję, która odpowiada Twojemu zdarzeniu (opcje wyboru to: szkoda w pojeździe, w mieniu, szkody na osobie). Podążaj za formularzem wpisując wymagane informacje.
Telefonicznie:
(22) 575 25 25 Od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) w godzinach 7:00- 20:00.
Email.
szkody@interrisk.pl (Klienci indywidualni)
Umowy.GeneralneIR@vigekspert.pl (Klienci korporacyjni)
Pocztą:
InterRisk
ul. Noakowskiego 22,
00-668 Warszawa
Samochód zastępczy:
W InterRisk także możemy bezpłatnie otrzymać samochód zastępczy na czas naprawy szkody.
W celu organizacji podstawienia pojazdu zadzwoń pod nr:
+48 22 212 20 12 lub do likwidatora szkody.
Jak i w przypadku innych ubezpieczycieli, jeżeli zdecydujemy się na wypożyczenie auta z innego źródła , InterRisk naliczy nam stawki dobowe wynajmu.
Terminy zgłoszen:
Jak zwykle radzimy zgłosić nasza sprawę jak najszybciej, kiedy sprawa jest świeża i pamięć nas nie zaskoczy! Natomiast z punktu widzenia prawa, termin zgłoszenia szkody OC to 3 lata, lecz zgodnie z prawem i w zależności od sytuacji może on zostać przedłużony .
Natomiast w polisie Autocasco czy NNW zależy to od OWU (Ogólnych Warunków Umowy ) na jakie się zgodziliśmy podpisując polisę.
Zazwyczaj jednak mamy na to od 3 do 7 dni.
Na stronie Euroins czytamy, że po zgłoszeniu szkody przyznany nam będzie numer szkody, na który będziemy mogli się powołać w trakcie całego procesu likwidacji, śledząc jej przebieg.
Także przy zgłoszeniu otrzymamy szczegółowe informacje odnośnie potrzebnych dokumentów, ale możemy się spodziewać, że już standardowo będzie nam potrzebne:
TELEFONICZNIE
+48 22 243 84 84
– wybierz 1 – pomoc drogowa (assistance)
– wybierz 2 – zgłoszenie nowej szkody
linia telefoniczna dostępna:
– dla pomocy na drodze (assistance / akumulator / opony) przez 24 godz. 7 dni w tygodniu
– dla obsługi szkód w dni robocze w godz. 08:00-16:00
Email:
W celu zgłoszenia szkody należy pobrać TUTAJ, odpowiedni formularz zgłoszenia szkody, wydrukować go oraz wypełnić, a następnie wysłać skan wypełnionego i podpisanego formularza na podany powyżej adres e-mail.
Formularz zgłoszenia ONLINE :
Na stronie Euroins będziesz mógł także zgłosić szkodę za pomocą formularza.
Informacja w sprawie szkody
zgłoszonej od 06.03.2020
+48 22 458 46 84
Informacja w sprawie szkody zgłoszonej przed 05.03.2020: +48 22 243 84 84 – wybierz 3
Terminy zgłoszeń:
Jak zwykle radzimy zgłosić nasza sprawę jak najszybciej, kiedy sprawa jest świeża i pamięć nas nie zaskoczy! Natomiast z punktu widzenia prawa, termin zgłoszenia szkody OC to 3 lata, lecz zgodnie z prawem i w zależności od sytuacji może on zostać przedłużony .
Natomiast w polisie Autocasco czy NNW zależy to od OWU (Ogólnych Warunków Umowy ) na jakie się zgodziliśmy podpisując polisę.
Jeśli jesteś zainteresowany samochodem zastępczym na czas naprawy twojego auta, zadzwoń:
+48 243 84 84
lub napisz szkody@eins.pl ,
podając w tytule numer szkody.
Jeśli wynajmiesz na ten czas auto z innej wypożyczalni niż Euroins, poniesiesz koszty wynajmu. Zasady i koszty są wskazane w tabeli w tym linku .
Przed przystąpieniem do zgłoszenia szkody przygotuj :
– numeru polisy, z której będzie zgłaszana szkoda,
– danych osobowych uczestników zdarzenia,
– dla szkód w pojazdach – dowodu rejestracyjnego pojazdu.
Do zgłoszenia szkody w pojeździe będziesz potrzebował :
Formy zgłoszenia szkody :
Telefonicznie:
+48 (22) 212 20 30 – od poniedziałku do soboty (z wyłączeniem świąt) od 7:00 do 20:00.
Zgłaszanie szkód z Assistance:
– dla Klientów posiadających polisę Assistance SOS, dla Klientów mBanku, dla Klientów serwisu internetowego Benefia24.pl :
+48 (22) 639 20 10
ONLINE
Najszybsza metoda zgłoszenia szkody to Formularz zgłoszenia.
Samochód zastępczy:
Także w Benefia mamy możliwość użycia samochodu zastępczego na czas naprawy naszego.
Możemy zadzwonić pod numer : +48 22 501 61 00 lub wypełnić krotki formularz online.
Najczęściej popełnianymi błędami jakie popełniane są przez składających zgłoszenia o szkodzie to :
odszkodowanie
Z tego wynika, że jednak warto przed wypełnieniem formularza, przygotować wszelkie potrzebne nam dokumenty i informacje.
Jeśli już po likwidacji szkody, zdałeś sobie sprawę, że twoje odszkodowanie zostało zaniżone, to wciąż możesz postarać się o uzyskanie dopłaty do odszkodowania. Tutaj możesz przeczytać jak i kiedy uzyskać możesz dopłatę do odszkodowania lub skontaktuj się z nami po ty aby otrzymać bezpłatną wycenę!
Ważne dla Ciebie informacje w jednym miejsc, na naszym blogu.
Pozdrawiamy!